The EDP445 Situation Just Got Worse

This is the greatest follow up of All Time
www.twitch.tv/moistcr1tikal

Kommentteja

  1. Kid Flash

    Kid Flash4 minuuttia sitten

    alex is the predator think about it ppl come on now

  2. phuturephunk

    phuturephunk2 tuntia sitten

    Oh wow. I had no idea that that guy was that much of a whackjob. I remember when he was just some psycho Eagles fan (that didn't live in Philly) that was a sort of funny meme on the Somethingawful football funhouse subforum. Holy shit.

  3. soinhu foitu

    soinhu foitu3 tuntia sitten

    Charlie has the most beautiful graceful and wonderful eyebrows in existence

  4. Random Channel

    Random Channel3 tuntia sitten

    Edp445 wearing a king sized mattress

  5. Minecraft Pufferfish

    Minecraft Pufferfish6 tuntia sitten

    WAAAAA WAAAAA WAAAAA he said the racism word !!!!!!1!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!

  6. Mark Place

    Mark Place7 tuntia sitten

    Ok

  7. Tim N.

    Tim N.7 tuntia sitten

    what the fuck is going on nowadays!

  8. soinhu foitu

    soinhu foitu3 tuntia sitten

    I never liked predator poachers he always was unnecessarily an asshole

  9. Investopedia

    Investopedia8 tuntia sitten

    Wtf is this blob

  10. vulkein

    vulkein10 tuntia sitten

    5:47 wait... did Alex seriously just do that "retarded chest slap" insult that kids used to do back in 2002?

  11. Aaron Christopher

    Aaron Christopher10 tuntia sitten

    you're an idiot

  12. R Bee

    R Bee11 tuntia sitten

    Damn...double homicide. Gotta love it.

  13. F Y

    F Y11 tuntia sitten

    edp "445" 4+4+5=13 (13 years old) ....that's not a coincidence

  14. Johnallen Lowe

    Johnallen Lowe11 tuntia sitten

    This guys like Were here to catch a predator... "Well of course I know him,he's me"

  15. Blaise Pucci

    Blaise Pucci11 tuntia sitten

    To look at the positive, shit pics gonna change the game

  16. CatnamedMittens

    CatnamedMittens11 tuntia sitten

    Future Fredrick Knudsen video probably.

  17. Nathan Brown

    Nathan Brown12 tuntia sitten

    Okay some of his jokes are actually funny

  18. TaRzAn

    TaRzAn12 tuntia sitten

    no one talking about daniel larson tho

  19. Pinecone Master

    Pinecone Master12 tuntia sitten

    holy fuck, I didn't even realize it was Predator Poachers. Used to watch those guys. Crazy shit

  20. Gabes EscapeTv

    Gabes EscapeTv13 tuntia sitten

    I Fucked up and Made a bigistake😔

  21. Maverick MAC

    Maverick MAC13 tuntia sitten

    Dude I mumbled to myself while watching the edp busted video and said " the guy in the blue looks like a hypocrite" comes to find out I was right? Wtf yo

  22. Anne J. Gomez

    Anne J. Gomez14 tuntia sitten

    I never liked predator poachers he always was unnecessarily an asshole

  23. Plant Boi

    Plant Boi15 tuntia sitten

    well ya know what they said, to catch a maniac you gotta get into the mind of a maniac...

  24. Meatwad

    Meatwad15 tuntia sitten

    If Chris Hansen was caught with a 13 year old girl. He still did a lot of good things, but he’s a bad person

  25. Reinhold Von Hindenburg

    Reinhold Von Hindenburg16 tuntia sitten

    What.. the.. fuck... The world is a messed up place.

  26. Landscape Luke

    Landscape Luke17 tuntia sitten

    Annnnd it got even worse 😢

  27. Dylan Fitch

    Dylan Fitch17 tuntia sitten

    Chet goldstein was the channel he had to make because Predtube tore his original channel down

  28. Robert

    Robert17 tuntia sitten

    I admire this mans love for cupcakes

  29. Joey Olson

    Joey Olson18 tuntia sitten

    pov you came to the comments after seeing the drawing lol

  30. codaah.

    codaah.18 tuntia sitten

    oh no

  31. knucklehead d

    knucklehead d18 tuntia sitten

    Fatboy needs to go

  32. Stewie griffin

    Stewie griffin19 tuntia sitten

    bro a shotgun blast to the chest aint bad

  33. Sebastian Chlebecek

    Sebastian Chlebecek19 tuntia sitten

    I can hear the passion in your voice. btw stop making stupid people famous

  34. Based Patriarch

    Based Patriarch20 tuntia sitten

    Fucking overcompensate some more because a pedo hunter used the gamer word.

  35. GOD GOD

    GOD GOD20 tuntia sitten

    That's messed up bro

  36. Cassie

    Cassie22 tuntia sitten

    “We’re reaching the end of the manga!” Which means the anime is just beginning...

  37. Dqris

    Dqris22 tuntia sitten

    alex just wanted to get rid of the competition

  38. Aircavlt

    Aircavlt23 tuntia sitten

    i had a roomate that was one of those “predator hunters” and 3 years later he was arrested for touching a 13 year old

  39. HE

    HE23 tuntia sitten

    With edp trying to come back expect a third video soon

  40. Joseph Johnson

    Joseph JohnsonPäivä sitten

    PLEASE MAKE MERCH

  41. Cassie

    Cassie22 tuntia sitten

    Yo he said he plays by the meta 😂😂😂😂

  42. ExoMotionz

    ExoMotionzPäivä sitten

    “we weren’t gonna press charges until we this awful loaf of shit “ 🤣🤣🤣

  43. Hank Hill

    Hank HillPäivä sitten

    That's what ive been waiting for

  44. Bill Talker

    Bill TalkerPäivä sitten

    Equating “homophobia” (which isn’t real) to using the n word is a travesty against the black community.

  45. Bill Talker

    Bill Talker22 tuntia sitten

    @ArtandJunk what...

  46. ArtandJunk

    ArtandJunk22 tuntia sitten

    … What

  47. YeetThe Skeet

    YeetThe SkeetPäivä sitten

    Its called snapcrap

  48. Straken 24

    Straken 24Päivä sitten

    Does Charlie have a VOD channel?

  49. Big Dooku

    Big DookuPäivä sitten

    Edp announced he’s making his own website to continue posting his videos

  50. MarfiaCat '.'

    MarfiaCat '.'Päivä sitten

    Edp went to edp he f.ked insted of edp

  51. Nick Smart

    Nick SmartPäivä sitten

    There's a quote from Sadhguru where he says "Condemn the action, not the person", and I think the opposite can be true too: "Commend the action, not the person". I totally agree with you that a good action can be carried out by someone who is full of flaws or who also regularly does horrible things. Also, people can do a 'good' thing for the wrong reasons...a perfect example being how Alex revealed EDP in order to gain publicity, money, and clout. People are complicated! And the drama is crazy haha sometimes all you can do is grab the popcorn.

  52. CuckMastaFlex

    CuckMastaFlexPäivä sitten

    I'm surprised people in the US find shitpics weird, here I Europe my friends send shitpics in the group chat all the time

  53. CuckMastaFlex

    CuckMastaFlex6 tuntia sitten

    are you challenging me

  54. jenglin7n11

    jenglin7n116 tuntia sitten

    prove it

  55. Legal C:

    Legal C:Päivä sitten

    4+4+5= 13

  56. Doctor Dungus

    Doctor DungusPäivä sitten

    I think people would have been less displeased with you if you'd accepted that racism is nowhere near as bad as pedophilia. Instead, you sound like you think they're both equally bad, which I mean...if you think that saying the n word is on par with rape....that's not a good look, dawg. I'm sure you don't, but I can see how you come across to some people as thinking that way.

  57. bLanket

    bLanketPäivä sitten

    EnterDatPrison445Years

  58. Benjamin Glatt

    Benjamin GlattPäivä sitten

    Man, the Internet was a fucking mistake.

  59. Stone Gair

    Stone GairPäivä sitten

    Yo he said he plays by the meta 😂😂😂😂

  60. CHASE VLOGZ

    CHASE VLOGZPäivä sitten

    yall are gonna make the dude kill him self

  61. chaouz

    chaouzPäivä sitten

    EDP: *uses cupcake as a decoy* Alex: *uses predators as a decoy*

  62. gamerman

    gamermanPäivä sitten

    oh sheeesh

  63. N4me_Kn0t_F4und _

    N4me_Kn0t_F4und _Päivä sitten

    I love that Charlie is still amazed by the shit pic

  64. k6 Vibez

    k6 VibezPäivä sitten

    Mans just wanted wap

  65. david johnson

    david johnsonPäivä sitten

    It's him the meme

  66. Edward Smith

    Edward SmithPäivä sitten

    Predators can and do this thing where they'll accuse/expose other people to protect their image.

  67. Edward Smith

    Edward SmithPäivä sitten

    Idk this is something i learned in a cyber security assembly

  68. Agentpig05

    Agentpig05Päivä sitten

    Bruh that clip where of him telling what the decoy to do cause “predators” like it creeped me out so much

  69. the mechanix

    the mechanixPäivä sitten

    I feel like you are constantly getting head underneath that table every video for some reason

  70. TLA Productions

    TLA ProductionsPäivä sitten

    Guy says racist slurs and talks about kids in his basement sound like a normal xbox party chat

  71. IzzyDobbs

    IzzyDobbsPäivä sitten

    This whole situation is like in UNO when you keep adding a draw 2 lmao

  72. BlazeTechnician

    BlazeTechnicianPäivä sitten

    This guy reminds me of Keanu Reeves.

  73. rdizzle 2002

    rdizzle 2002Päivä sitten

    F Alex and EDP

  74. faris oraby

    faris orabyPäivä sitten

    Investigation done For predators by the predators🤣🤣

  75. rdizzle 2002

    rdizzle 2002Päivä sitten

    Dudes insta and FItitle is gone... rip edp

  76. Alex Andary

    Alex AndaryPäivä sitten

    Why does he have to be Alex

  77. Tyler Talsma

    Tyler TalsmaPäivä sitten

    People send shit pics all the time....

  78. Adam Howard

    Adam HowardPäivä sitten

    You don’t know the guy enough to say he’s a bad person. CC unit and Alex have collaborated dozens of times over the course of the last couple years. Alex is not a racist. As someone who has watched him from the beginning, the guy only has black and Mexican friends. And you know what they say, actions speak louder then words. Just because you say a word that doesn’t mean you are a racist

  79. cnmmd qiuoo

    cnmmd qiuooPäivä sitten

    Edp was always creepy, he was just too funny for us to realise

  80. percy edwar

    percy edwarPäivä sitten

    Bruh get a haircut

  81. Jordan Cammack

    Jordan CammackPäivä sitten

    Y’all realize that it was skit right

  82. Jordan Cammack

    Jordan Cammack19 tuntia sitten

    @cnmmd qiuoo no I meant to Alex situation, Charlie is misinformed honestly

  83. cnmmd qiuoo

    cnmmd qiuooPäivä sitten

    Charlie is slowly turning into a Fist of the North Star character with those eyebrows

  84. GoofyFang

    GoofyFangPäivä sitten

    Have a good day people, peace out

  85. big_ chanel

    big_ chanelPäivä sitten

    bye

  86. Sean J Major

    Sean J MajorPäivä sitten

    CC Unit is different than PP

  87. Mr-Pablo75

    Mr-Pablo75Päivä sitten

    all he want was a cupcake

  88. Ohyou Josh

    Ohyou JoshPäivä sitten

    FINALLY SOMEONE IS SAYING SOMETHING

  89. KimchiYeo

    KimchiYeoPäivä sitten

    guy calls someone(not even a black guy) nigger penguinz be like: REEEE YOU CAN'T SAY THAT STUFF!!! T_T dude i always thought you are some relaxed hippie type of guy but you just a whiteknight for black people who aren't even offended lol...typical sjw twitterfairies.roflkopter on your ass.

  90. Biker Boy

    Biker BoyPäivä sitten

    Shut up

  91. isaiah

    isaiahPäivä sitten

    Finally someone talked about it, thank you.

  92. Emmanuel James

    Emmanuel JamesPäivä sitten

    Extreme Diabolical Pounds 445!! 😂😂😂😂😂

  93. Reaper Of Memes

    Reaper Of MemesPäivä sitten

    2:20 he plays by the Meta 😂😂😂😂

  94. Dominque Richardson

    Dominque RichardsonPäivä sitten

    0:52 sounds like six flags lhh

  95. alaskanbullwormmm

    alaskanbullwormmmPäivä sitten

    The child in the basement joke kinda funny tho

  96. Mark Robison

    Mark RobisonPäivä sitten

    Sending the shit pic is just mind blowing

  97. Tshert

    TshertPäivä sitten

    Around the 5:00 mark when you were saying shitty people do good things I just use an analogy and say you can be a golden turd but your still a turd

  98. Flex Carmichael

    Flex CarmichaelPäivä sitten

    The shit is funny tho

  99. Wholesome Boi

    Wholesome BoiPäivä sitten

    Charlie is slowly turning into a Fist of the North Star character with those eyebrows

  100. Isaac Santillan

    Isaac SantillanPäivä sitten

    Bones?

  101. THE ART OF REVENGE

    THE ART OF REVENGEPäivä sitten

    Shit pics... the new meta?

  102. Sorrowdusk

    SorrowduskPäivä sitten

    So you hunt MONSTERS....and become a MONSTER yourself. Stare into the Abyss

  103. Che Guevara Wein-Pax

    Che Guevara Wein-PaxPäivä sitten

    As much as I love joking around on Charlie's posts I can't on here ..this is literally DISGUSTING!

  104. il ross

    il rossPäivä sitten

    inwards

  105. Dmac Dmac

    Dmac DmacPäivä sitten

    cc unit did do one bad which he harrassed a random person on the street for bumping into him but hey nobody is perfect

  106. Dmac Dmac

    Dmac Dmac15 tuntia sitten

    @deena I agree with you but search cc unit attack civilian but nobody is perfect

  107. deena

    deenaPäivä sitten

    he never harassed anyone. where did you get your information from. people from all around the world love ccunit because he’s a very genuine, respectful, nice and professional guy. he has done no one wrong.

  108. Baptism

    BaptismPäivä sitten

    the weight of a man makes him vulnerable of wanting more to crave

  109. Spaceman Savvy

    Spaceman SavvyPäivä sitten

    i watched pred poachers foe a year .. the phone calll was a joke he does that all the time why would he post himself taking to aa 13 year old .. i laugh at the racist shit .. he took i ttoo far the. hard R .. but fucking with reeal humans like everyone else does i realized that he is just th friend that says dark humor jokes that we all have .. h slipped up w the hard R but besides that i dnt think hes a reall racist

  110. Delilah Higareda

    Delilah HigaredaPäivä sitten

    I feel bad for CC Unit since he has good intentions

  111. zed

    zedPäivä sitten

    This was uploaded on my birthday

  112. PURE SILENCE

    PURE SILENCEPäivä sitten

    Bruh he is just as bad as edp

  113. yuitr loing

    yuitr loingPäivä sitten

    i like how he’s so serious using the funniest slang of our time